søndag den 11. december 2011

Weekend Weekend !

Weekend Weekend !


3. søndag i advent er indtrådt og kalender lyset er tændt, det er weekend hvis der var nogen der skulle være i tvivl. Det er fedt, dog bryder jeg mig egentlig ikke om søndage. Det er mest tanken om at skulle i skole dagen efter, der generer mig og tanken om at jeg ikke kan sove til kl. 10. Ikke mindst er det tanken om at jeg har lektier for til i morgen jeg skal have lavet.
I 3. adventsgave fik jeg 2 marguerite spænder så de skal da snart i brug.

Jeg for i dag besøg af en af mine veninder og der er dømt sleep-over. Med dejlig mad og hygge i lange baner.

Jeg fandt en mega god sang, jeg synes at jeg har hørt den før, kender i det? (linker den nedenunder)

Jeg fandt også i forbifarten en sang med Sort Sol. Efter jeg har set Voice er jeg blevet hel vild med Steen. Kan ikke forklare det men jeg synes bare at han virker EKSTREM sød og man kan virkelig mærke på ham at han elsker musik. (Linker sangen nedenunder.


Blue Foundation, Eyes On Fire


Sort Sol, Rhinestone


Sarah :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar