tirsdag den 27. december 2011

$$$*katjing*$$$

$$$*katjing*$$$


På vej til shopping center 
 Ja, så blev der købt lidt småtteri på shoppingturen i dag. Jeg havde regnet med at der skulle shoppes igennem som en gal. Men altså kunne ikke overskue at skulle gå rundt med alle mulige juletossede, tøj byttende, stressede mennesker, så jeg købte bare det mest nødvendige. Bagefter tog jeg hjem og slappede af i sofaen med, er det bare mig eller er der bare ikke noget i tv'et når man for en gang skyld ikke har andet og tage sig til? Jeg endte med at sidde og se noget Icarly og Svampebob. Så var den dag pludselig gået og vupti nu sidder jeg her foran computeren og skriver  samtidig med at jeg sidder og hører noget musik. 


Lidt Mousserende vin til nytår i selskab med nogle dejlige tøser 
Nivea creme // matas // 25 kr. pr. styk


Essie neglelak "blanc"// Matas // 100 kr.
Sally Hansen's negle styrkende // Matas // 90 kr.

Icarly


Svampebob 



Sarah :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar