fredag den 9. december 2011

Ja, eksplosioner sker i hovedet!

Ja, eksplosioner sker i hovedet!

Tjaa.... et billede siger meget! -------->

Sagen er at min hjerne er ved at eksplodere af mange ting. Det at det snart er jul og at jeg glæder mig til at se hvordan min familie reagerer på mine gaver og hvordan jeg reagere på deres. Der er lektier der konstant skal tjekkes op på, og der skal da også holdes øje med en terminsprøve der ligger og glor på mig MED KÆMPE ØJNE, lige rundt om hjørnet, sådan føles det. Karakterne vælter ind og jeg får konstant presset nye indtryk ind i hovedet. Nogle af dem er nyttige andre ville jeg hjertensgerne bytte med en flad leverpostejs mad. Jeg skal døje med humørsvinger der konstant fiser op og ned, på kryds og på tværs. Alt imens jeg prøver at bevare fatningen og lave yoga til den bog og DVD jeg investerede i. I håb om at jeg ville bruge den hver dag, host, host jeg bruger den en gang hver halve år. Når jeg må til at tage mig sammen!.

Jeg ville nogle gange ønske mig at jeg boede i en kæmpe villa på Strandvejen med udsigt til havet og en lille hund der kom løbende hen til mig satte dens poter på mine skinneben. Jeg drømmer om ikke at skulle i skole kl. 8.00 med derimod kunne have hele dagen for mig selv. Jeg ville læse blade, shoppe, se morgen TV imens jeg i mit KÆMPE køkken, stod og lavede en dejlig Latté. Jeg ville shoppe igen og derefter hoppe i boblebad! bare ligge der i mit eget snavs og døde hudceller. Ligge og lytte til radioen spille musik. Jeg ville have en personlig massør. Arghhhh livet ville være skønt.

Så sidder jeg her med dynen omkring mig dødtræt og skriver. Fuldstændig velvidende om at mit dagdrømmeri bare vil forblive en drøm, og aldrig blive en realitet, altså medmindre jeg om 10 år gifter mig med en mange millionær. Jeg har da lov at drømme.


Sarah :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar