mandag den 12. december 2011

Alt og intet

Alt og intet 

Der er halvvejs til jul, og nu ville jeg endelig udgive min ønskeliste.

1) Penge til skolerejse (Berlin)
2) WII Fit Plus m board.
3) Yoga spil til WII
4) Travalo parfume beholder
5) The Daily Book Of Positive Quoatations.
6) Te
7) Hårtørrer (laver bølger i håret)
8) Drikkedunk med filter
9) Handbag2handbag
10) gavekort (Rødovrecentret)
11) Camilla Framnes bog
12) Maosko
13 Gavekort (Matas)
14 Penge til videokamera

OBS! Hvis du har spørgsmål til nogle af tingene så skriv en besked til mig :)



Mænd, drenge, brølene handyr, kært barn har mange navne og er det er ting vi piger aldrig rigtig kan blive kloge på så er det godt nok drenge!
Hvorfor kan vi ikke leve uden dem? hvad tænker de på? og vigtigst af alt hvad tænker de med?
Jeg kan godt forstå at der nogle gange er nogle mænd der bliver opereret, for det er da først når man kører den så langt ud, at de indser at kvinder faktisk er bedre end mænd (undskyld til jer drenge, men det er jo rigtigt).

Tænk bare på alle de ting kvinder skal gå igennem. De skal gå rundt med en badebold i 9 måneder, de skal presse et barn ud af deres fødsels-kanal. De skal altid passe på hvad de spiser. Kvinder skal købe dyrt makeup, sko og tøj for at de kan se pæne ud for netop mændene. De skal døje med "det månedlige". De skal handle ind og lave mad, vaske tøj, gøre rent og passe børn. Jeg kunne blive ved med at fortælle hvorfor at kvinder er stærkere og bedre end mænd. Men der er kun retfærdighed til hvis jeg også giver drengene et lille skulderklap. For drenge er også dejlige, de kan få dig til at blive helt syge af forelskelse. Drenge kan omfavne dig på andre måder end dine veninder kan, de kan give dig en anden slags opmærksomhed. (Nogle) er villige til at gøre alt for en pige og sådan nogle drenge kan vi lide!!!! SÅ DRENGE VI KAN I VIRKELIGHEDEN IKKE LEVE UDEN JER! <3

Jeg fik igår fornøjelsen af at se 3 gode film.
Bratz <3 (jeg ved det godt, men jeg elsker den film!
PS: I Love You <3 (åhhhhhh gud hvis der findes en drømme mand så er det Gerry Butler!) ----------------------------------------------->
Bytte Bytte købmand <3 Jeg elsker Anders Matthesen og jeg elsker den DVD!)
+ jeg fik Ben & Jerry OH LORD <3<3<3
Alt i Alt rigtig god dag <3

Den her Ben & Jerry er i følge mig den bedste !!!! <3                                                         Sarah :*
  






Ingen kommentarer:

Send en kommentar