mandag den 5. december 2011

Alt hvad hjertet min taske begærer

Alt hvad hjertet min taske begærer 


Gina Tricot // 250 kr. 
Jeg ville lige lave et "hvad der er i min taske" oplæg. Mest fordi at jeg selv kan bruge flere timer (seriøst) på at se hvad andre mennesker har i deres tasker. 
Ipod Classic 160 GB 

Vitamin Well care  //  25 kr. 
Healthy hand & nail conditioner  // Netto 


Bronze pudder // H&M // 60 kr.
Makeuppung
Hårelastikker og hårspænder 
Christina Aguilera parfume 
Hello Kitty penalhus (Makeuppung) 
Øjenvippebukker 
Øjenskygge børste // Matas //  20 kr. 
Million Volume Lashes  // Loreal //   ca. 120 kr. 
Concealer // 030 classic Beige //Rimmel // ca. 50 kr. 
Lommespejl // H&M // 30 kr.
Øjenskygge // Max Factor // 108 INCA BRONZE
                           
Hvid Øjenskygge // Rimmel London// 241 matte white 
3 i 1 øjenskygge // Body collection //  Mocha
Pudder børste // Matas //  25 kr. 
Læbestift// Gosh // 146 Cappucchino





















Ingen kommentarer:

Send en kommentar