onsdag den 21. december 2011

3 dage tilbage!!!



3 dage tilbage!!!


Nu er det d. 21 december og OMG der ikke lang tid til jul ! jubbbiiii.....
Jeg har fået købt alle julegaver, pyntet juletræ og jeg er klar til at tage godt imod julen. Jeg vil gerne lige huske på at selvom at jul handler meget om gaver, julemænd og flæskesteg osv. så er det jo én person vi fejrer, Jesu fødsel! bare en lille reminder til dem der skulle have overset det. :)
Jeg har efterhånden også indset at det jo også snart er nytår og i den andledning kan jeg godt glæde mig. Jeg skal lave med til mine dejlige forældre og jeg skal lave middag. Jeg har også tænkt mig at lave en kransekage til senere på aftenen. Altså hvis jeg er hjemme, for måske skal jeg ses med nogle af mine dejlige veninder <3 Jeg vil lige smide nogle billede op jeg har taget idag hvor jeg pyntede juletræ, og så nogle billeder fra sidste nytår som jeg var ude og tage. 















Se hvor lang tid der præcist er til jul

Sarah :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar