fredag den 16. december 2011

Brand!!! - eller bare bacon?

Brand!!! - eller bare bacon? 


Jeg har ikke lavet så meget i dag andet end at være i skole, hvor brandalarmen for 6. gang på 2 uger er gået. Grunden var at der var nogen der havde stegt bacon. Det må da siges at have været blevet en meget dyr gang bacon 5- 6000 (for falsk alarm).
Hele skolen har nu nærmest vendt sig til at alarmen går igang, og vi har alle fået den opfattelse af at det kun er falsk alarm. Men hvad nu hvis det nu rigtigt BRÆNDER! så kan jeg lige forestille os tage det stille og roligt hvorefter at se ilden og først da skrige!

Nåårrrhhhh men altså da jeg kom hjem forberedte jeg risengrød Mmmm..... hvorefter jeg tog en lille lur. Da jeg vågnede tog jeg i Blockbuster hvor jeg lejede film.
Da jeg kom hjem igen spiste jeg min risengrød og nu har jeg så siddet og set "Sandheden om mænd"




BTW. De her 2 sange er dem jeg i øjeblikket lytter til som en sindssyg!        


Risengrød!!!


Verdens letteste opskrift på risengrød er:
Hæld ris og mælk op i en gryde, kog grøden op. Når den koger ligger du låg på. Nu vikler du et håndklæde og evt. et tæppe udenom den. Du sætter gryden i sengen og ligger dynen over (sørg for at der ikke er nogen som sætter sig i sengen!)


Nu skal gryden ind i seng og puttes. Den skal bare have lov at hvile sig ville du måske være glad hvis du blev vækket når du tog en lur???? 


Når grøden har stået og passet sig selv i ca. 3 timer, koger du den op inden du skal spise den til en passende tykkelse og værsgo Risengrød! :)




















God Weekend <3 Sarah :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar