søndag den 18. december 2011

Let It Snow !

Let It Snow !


Så kom der endeligt noget der kunne ligne tegn på sne. Jeg betragter altså tøsne som jule-sne, mentø-sneen måtte gerne blive ved med at ligge på jorden, desværre er den nu bare næsten forsvundet.
Dagen var ikke til så meget andet end at handle, lave lektier og skrive lidt hygge på bloggen. (fik også lige smagt nogle kagekoner Mmmm......)
Glæder mig nu altså også til den dejlige juleferie, også selvom at jeg kommer til at læse til terminsprøverne. Det er sjovt at tænke på at da jeg gik i de mindre klasser synes jeg altid at det var fedt af høre om at 9.klasserne skulle have terminsprøver og eksamen, og nu sidder jeg selv og får nervøst sammenbrud over at jeg er nervøs for hvordan det nu skal gå!

Nå men man kan da altid blive skraldemand hvis det skulle gå helt galt...



















Sarah :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar