mandag den 19. december 2011

Just another day in Paradise Denmark

Det tætteste Danmark kommer på paradis
er denne Paradis - granitsten fra Bornholm !
Just another day in Paradise Denmark 

Kender i det når ens krop bare er øm og man bare gerne vil tilbringe dagen under dynen iført t-shirt og shorts og bare stene TV. Dette er den nøjagtige beskrivelse af mig idag. Morgen startede dårligt. Jeg vågnede en halv time før jeg skulle møde og måtte suse afsted med 117 i timen i monster kulde! troede at antarktisk var koldere men der tog jeg grueligt fejl!
Måtte bare møde op med det mest ubeskrivelige dårligt stillet hår. Samt mig i jogging tøj (gør nu ikke så meget det har jeg på hver dag vi skal have idræt). Fik ikke noget morgenmad det vil sige at jeg følte mig som et skib i nød, oven i hovedet da jeg efter 2 lektioner havde koncentreret mig om at øve sang til jule afslutning i morgen på skolen. TAK KARMA! Fik til frokost min famøse kylling bacon og karrydressing sandwich, man bliver afhængig af dem!!! hvorefter brandalarmen for 7. gang gik i gang, men bare rolig sagde vi til os selv, der er jo ikke sket noget, det gør der jo aldrig.
Der var jo heller ikke nogen grund til at skynde sig fordi at der var noget DAMP!!! herregud damp? jo du kan da godt brænde dig på det hvis du ligger hele klør fem ned over vandet. Men at evakuere skolen for 7. gang. Nej, det er da bare hyggeligt at stå og få forfrysningerne LAD GÅ! Til idræt troede at mine organer var røget en tur i en blender for mand! hvor jeg følte at der var noget galt med dem (don't know why?)
Jeg blev lige (igen) mindet om hvor heldig at jeg for at have de bedste venner nogensinde! dejlige følelse!
Så kan jeg glæde mig til at det er sidste dag i skolen dette år! mærkeligt at man kan    sige det (sort humor). Tager morgenmad med i skolen i morgen, og jeg har bare tænkt mig at tage det stille og roligt, altså også selvom at vi skal have læse prøve.

Ikke ligefrem den mest feminine stil men hvad pokker jeg var for træt til at tage andet på!--------------------- >
Jeg har foresten fundet ud af at jeg mega godt kan lide irsk musik ved ikke hvad der er med det elsker bare lyden!




Sarah :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar