onsdag den 28. december 2011

Alt godt fra havet min dag



Alt godt fra havet min dag

Jeg har idag været ude og shoppe en lille tur og købte et tørklæde i Pieces til næsten ingen penge og så købte jeg en gave til min mors jubilæum i januar måned. bagefter tog jeg i Aldi for at købe noget iste det er efterhånden ca. 120 år siden at jeg sidst har haft iste løbende ned i halsen, og det var en dejlig velkendt følelse.



















Jeg sad hele natten igår for at lave top 5 over hvad for nogle film jeg kan anbefale i forskellige kategorier. l
                                                             l
                                                             l
                                                             l
                                                             l
                                                             l
                                                             l
                                                            V



Når man har en skod dag og intet er godt så er de her film
gode at se.
Jeg får nogle gange en ekstrem lyst til at se noget 
der hverken er alvorligt, så tyder jeg ofte til nogle børnefilm.
Ved godt at det er barnligt, men alle har vel et barn indeni 


Jeg synes absolut af nogle af de her film er de bedste i 
action kategorien!



Jeg er personlig mest til genren dokumentar. 
Her er bare en brøkdel af dem jeg godt kan lide

En dejlig kategori må jeg sige
 og disse film er dejlige at sidde og se 

Jeg ser næsten aldrig familie film sammen med min familie
Men de er jo også gode at se selvom at man 
bare sidder alene. 

Åhh en skræmmende kategori, Black Sheep for dig til at frygte får
Jeg har faktisk aldrig set Riget men jeg tør heller ikke
så den for altså lov til at snige sig ind på listen.

Der er jo ca. 1001 film at vælge fra den her genre, så her 
er altså bare en lille del af dem jeg godt kan lide. 

Ahhh man blive hel varm indeni en dejlig kategori når man 
trænger til lidt kærlighed i luften.

Det er dejlig med nogle film man kan synge med på
 her er fem styks. 

Alle film er smuk på hver deres måde.



                                        Sarah :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar