søndag den 25. december 2011

Julegaver 2011

Julegaver 2011 
Jeg er netop kommer hjem fra stor julefrokost fra Min kæmpe familie. Jeg føler mig kuglerund af al den mad. Man spiser og spiser og spiser og til sidst, så når man til et lyspunkt. Man tænker indeni sig selv, jeg skulle nok ikke have spist den sidste klejne. Når men så er det jo godt at det kun er jul én gang om året.
Lige nu sidder jeg bare og slapper af og drikker en dejlig varm kop te.  
Sweater
Over size sweater/trøje
Her er alle de ting jeg fik i julegave igår, håber at i også fik det i ønskede jer!



Hello Kitty tæppe
Underbukser
Lidt guf
Halskæde og ring
Trøje

Penge





Zumba spil til Wii

Bog

Gavekort til Matas

DVD film

Drikkedunk med filter
Chanel Parfume


Chanel Parfume

Stativ til kamera


Vi unge abonnement med 17 blade og valgfri spinning ring 








Sarah :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar