mandag den 9. januar 2012

"Unavngivet indlæg"

"Unavngivet indlæg" 

Så sidder man derhjemme og drikker te og prøver at få ens hals på rette køl :( Dumme mave brokker sig og gør oprør, (du gør ondt mave!!!!) Er igang med at lave boganmeldelse til på fredag, hvorfor er det at jeg altid sidder i sidste øjeblik med det? (jeg kan selvfølgelig godt svare på det, men jeg kan simpelhen ikke komme med et ordentligt argument!) Det eneste fede er, at kunne sidde og høre musik og prøve at abstrahere, for den   bog. Det har lige sneet WTF!, nu er julen ligesom overstået. Du kommer for sent sne!


Jeg vil gerne indrømme
at jeg fra starten af
har været skeptisk over for
Spotify, jeg synes at det var
rodet at finde rundt i
men nu er det min bedste musik ven
sammen med Youtube

Bog til boganmeldelse


Sarah :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar