onsdag den 18. januar 2012

Den eneste ene?

Den eneste ene?


Jeg hader af blive i tvivl om kærlighed. For er der overhoved nogen, som vil have en? Er der nogen som vil tage mig som jeg er og en som kan se ind i min sjæl. Er der en dreng, som nogensinde vil være stolt af, at kalde mig hans kæreste? En der bare gider at tilbringe tid sammen med mig, og føle at han ikke kunne have levet uden? Er der mon en som ikke bare vil se mig, som endnu en i mængden?
Jeg kan ikke undgå at bemærke, at der er ret mange i min omgangskreds, som har kærester. Hvad er det de gør anderledes. Betyder udseende virkelig mere, end personlighed? Derfor har jeg selv indgået jagten på, at finde ud af hvordan det er man gør, for bare at virke en lille smule interessant, for det modsatte køn. Er det højden, bredden, håret, bryster, bagdel, personlighed eller hvad er det drenge søger efter! For et eller andet, må der jo medvirke til, at man enten er er hot eller not. Sagen er at mennesker nok aldrig helt finder ud af hvad hinanden søger efter. Jeg håber bare, at jeg engang finder ham jeg søger efter, og omvendt, at vi finder hinanden. <3




 Men til noget helt andet så var jeg lige i Matas for at få et club Matas kort. Som foresten viser sig ikke, at ville samarbejde med mig, for det virker ikke. Så købte jeg også en primer, har altid gerne ville prøve sådan en. Mest så jeg kunne finde ud af, om det er så fantastisk som folk får det til at lyde, eller om det bare er spild af penge. Smuttede i Føtex og købte en bog, som jeg har tænkt mig at begynde på. Er ikke så godt til bøger, men den her virker spændende.












Sarah :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar