lørdag den 7. januar 2012

Love Is In The Air

Love Is In The Air <3 

Da jeg vågnede idag, efter at have være gået i seng kl. 02:15 fordi at jeg sad og tudede af Titanic. Ja så syntes jeg at verden, manglede lidt kærligheds-drys, eftersom at det danske vejr, mildest talt er gråt og kedeligt. Jeg spiste resterne af en kold pizza fra igår Mmmm.... (smager næsten bedre end varm). Jeg tog bagefter på biblioteket for at finde nogle DVD'er som ligesom kunne være lidt hyggelige at se og det fandt jeg så også.




Easy A (som jeg i forvejen har set 7 gange på 2 måneder).


Remember Me (Det er sådan en sød film)



Nosferatu (det skal siges at jeg altid har syntes at selve personen Nosferatu som spiller hoverollen, ser så uhyggelig ud. Jeg vil gerne indrømme at jeg er lidt bange for den. Men jeg skal have set den og det kommer jeg også til, før eller siden)







Sarah :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar