lørdag den 28. januar 2012

The Rumour Said Fire!

The Rumour Said Fire!


Det er endelig weekend, hvis nogen skulle være i tvivl. Jeg er så træt lige i øjeblikket og sover hver dag jeg kommer hjem fra skole. Er det mon vejret? eller er det bare fordi at jeg har svært ved at falde i søvn. Da jeg vågnede kl. 9 sad jeg og så noget TV og lavede nogle religions lektier. Bagefter tog jeg den store badedag. Hvorefter jeg lavede noget brunch. Ellers har jeg bare siddet og læst og været ude og handle ind. Jeg håber at i får en rigtig god weekend 



Hvis der er et band i hele verden, som jeg elsker højest så er det altså THE RUMOUR SAID FIRE. Jeg elsker dem alt for højt!



De spiller ualmindelig god musik! og de forstår virkelig at lave nogen fantastisk koncerter! Jeg var så heldig at komme til koncert med dem, det var absolut pengene værd. Jeg har aldrig været til en bedre koncert i hele mit liv! 
Jeg er for alvor faldet pladask for dem! 

Sarah :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar