mandag den 2. januar 2012

Perfect Day!




Perfect Day! 

Har sådan ca. rendt rundt i en halv time, med knald i låget over ikke at kunne finde mit kabel til at overføre billede og så ligger det en meter fra mig i en kurv! OMG kunne godt bruge en GPS til at finde mine ting når de forsvandt. Der er en ting der forstyrrer min hornhinde hver gang jeg ser det og det er netop dette (se øverste billede). Hvis jeg selv skal sige det er jeg psyko nervøs!!!!, det er bare nogle prøver der skal overståes!



Jeg modtog igår gavekortet fra Viunge til 3 spinningringe JUBBIII :) så idag skulle jeg da ud og have købt dem, jeg kunne da ikke vente længere tid. Igår aftes fik jeg også lagt neglelak, kedede mig lidt så jeg lavede dem til Hello Kitty negle. Men altså idag var jeg ude og købe de tre spinningringe, bagefter tog jeg i Føtex med min mor og købte nogle forskellige ting bl.a. knive og stavblender m. tilbehør (meget nedsat), det skal også lige siges at jeg allerede køber ting til jeg flytter hjemmefra, det er som oftes nogle ting som er kvalitets vare som er nedsat. Vi tog også i kop og kande hvor jeg fandt noget smeltechokolade og pinde. Man skal næsten have historien skal nok gøre det kort. Jeg har set omkring 1000 klip på youtube med popcakes og har altid gerne ville lave dem! Jeg har bare aldrig finde
de ting de bruger til dem. Vupti så stor man lige foran dem pludselig og så skulle jeg da have dem!

Så kom nytår-bummerten , jeg kunne bare mærke at jeg trængte til en cola fra
                                                 Mcdonald, jeg synes at de smager fantastisk og det ene tog det andet og så var vi på vej hjem med cola i hånden en pose med burger på bagsædet UPS! og manner jeg har ikke fortrudt at jeg købte det MMMMM......

For at det ikke skulle være løgn tog min mor og jeg til sidst en tur i Brugsen hvor vi købte lidt koffein indholddig kost til    terminsprøverne (hader ordet) og så købte vi 2 Jamie Oliver pander til 150 kr.  nedsat fra 450!

Nu mangler jeg bare at få læst lidt mere på matematikken til prøverne. 










                                    Sarah :*






Ingen kommentarer:

Send en kommentar