søndag den 5. februar 2012

School bag must haves + tips


School bag must haves + tips 

Ville lave et lille indlæg om hvad jeg bare SKAL have i min taske, når jeg tager i skole. + Nogle tips til hvad der er godt af have styr på.


Tips;

Jeg sørger altid for at have mine ting i orden, delt ind i noter og kopisider osv. Jeg skriver altid med min pæneste skrift. Derved får jeg altid den orden jeg leder efter. Jeg inddeler mine mapper i temaer som f.eks. min engelsk mappe nedenunder. 



     Min taske;


Ringbind
Penalhus



Viskelæder
Lineal 
Skriveredskaber med forskellige farver 
Jeg sørger altid for at have forskellige farver, at
skrive med. Det er en meget fed afveksling fra
den samme kedelige sorte farve.



Blyanter 

 
Blyantspidser
Passer
Highligther



Tyggegummi

Vanter (dumme kulde)


Vand
Ipod + mobil

Nøgler


Kalender
EOS Læbepomade
Makeup pung

Se:
 http://underkuplen.blogspot.com/search/label/Hvad%20er%20der%20i%20min%3F

Sarah :*

2 kommentarer:

  1. Nææh hvor fint. Jeg kan faktisk rigtig rigtig godt lide det der billede med de tre blyanter der ligger over på hinanden! Det er vildt fedt.
    Knus Ingvild.

    // ingslillalu.blogspot.com

    SvarSlet