torsdag den 23. februar 2012

Blog Award!

Blog Award!


Fedt, fedt, fedt! jeg har modtaget en blog award fra Signe <3 du er så skøn mange tak for det! jeg er meget beæret over at have fået sådan en <3 ! :* 

Reglerne når man har modtaget en blogaward:
1) Linke til den som man har modtaget awarden af og indsætte billedet med blogaward-billedet med æblet. 
2) Give awarden videre til 5 andre bloggere. 
3) Svare på nedestående spørgsmål.

1. Hvorfor begyndte du at blogge?

Jeg begyndte at blogge for mange ting. Først og fremmest fordi at jeg altid gerne har ville have en blog. Jeg gjorde det også fordi at bloggen var en let måde at vise billeder og fortælle tips og tricks på. Jeg følte også at en blog var mere personlig, hvilket jeg fortrak at have, så jeg både kunne fortælle hvad jeg lavede og selv kunne læse andres blog for at se hvad de lavede. Min mening med bloggen var også at jeg kunne dele ud af mine tanker, som jeg ikke følte var så let at gøre på andre sites. 

2. Hvilke blogs følger du?

Først og fremmest følger jeg med på mine veninders blogs. Jeg er også tit inde på Fie Laursen (http://fielaursen.dk/ ) Jeg surfter tit rundt og prøver at finde nye spændende blogs. 

3. Hvilke farver er dine favoritter?

Mine favorit farver er mange farver men Beige, lyserød og sort og hvid er nok de mest fremtrædende  

4. Hvilke film er dine favoritter?

Antallet af film som jeg har som favoritter er ubeskriveligt mange. Nogle af dem som jeg har set virkelig mange gange er: 

P.s. I love You (Fordi at Gerard Butler er med + historien er sød og smuk)
Bratz (I know men jeg har også en barnlig side)
Syv Liv 
To Verdener (ene og alene fordi at Pilou Asbæk er med)
(Beck) Levende Begravet
Sex and the city, filmene
Bytte bytte købmand
+ Serier som, Dengang i 70'er, The Simpsons, The Hills, Big Bang Theory 


5. Hvor drømmer du om at rejse hen?

Mine drømme destinationer er Irland, Filippinerne, Los Angeles, Bali, London, Færøerne, Frankrig, Polen og New York. Mange destinationer som jeg håber en dag at besøge. 

De 5 blogs som jeg giver en blog award til er: 






Igen mange tusind tak for blog awarden!


Sarah :* 


2 kommentarer:

  1. Mange 1000 tak for at få denne Award. Self. Huske jeg dig fra Aller praktikken, hvor er det sjovt du også blogger, får slet ikke at snakke om hvor sjovt det er at du har fundet min blog. Hvordan fandt du den??
    Igen mange 1000 tak! :D

    Knus Katarina
    http://katarina-livetifolgekatarina.blogspot.com/2012/02/sa-er-det-endelig-min-tur-til-at-holde.html#comment-form

    Ps. Super fin blog du har dig! ;-)

    SvarSlet
  2. Det var så lidt :) Jeg tror at jeg fandt din blog fordi at du jo fortalte inde på Aller at du havde en blog og så et par uger efter praktikken tænkte at jeg alligevel gerne lige ville se den. Jeg mener at jeg fandt dit efternavn på en praktik seddel med alle vores navne på og så søgte jeg på google og så fandt jeg dig :)Eller også søgte jeg på Katarina - aller Media eller et eller andet :) jeg føler mig lidt som en stalker... men bare rolig det er jeg ikke :*

    SvarSlet