fredag den 17. februar 2012

Skinny B*tch

Skinny B*tch! 

Jeg har efterhånden gået et stykke tid og har gerne villet smage Tempt's nye cidere "Skinny B*tch" og "8". På "Skinny B*tch flasken står der at det er danskvand med vodka og det skal jeg love for det er. Man kan simpelhen ikke smage alkoholen selvom at den indeholder 4,5 %. Har lavet en lille anmeldelse af dem. Bemærk at det er mine meninger og at jeres er mindst ligeså rigtige som mine. 
Personligt bryder jeg mig virkelig ikke om Tempt nummer 8.
Det er smagen jeg ikke kan lide. Den smager for meget af lime
og ingefær burde helt klart havet stået på ingredienslisten,
for smagen af ingefær er der. Jeg nåede halvt ned da jeg indså at jeg ikke gjorde klogt i at drikke videre. Ikke en af mine favoritter. 


1 ud af 6 stjerner
  


"Skinny B*tch" med citron er meget god ifølge mig. Den smager fuldstændig af danskvand med citron. Hvis smagen af citron havde været lidt mildere, havde den fået top point. 


5 ud af 6 stjerner

"Skinny B*tch med Blåbær og granatæble er fantastisk rent ud sagt. Den smager, selvfølgelig af danskvand og balancen mellem danskvand og blåbær og Granatæble er fantastisk. I følge mig er den bedste af "Skinny B*tch" ciderne 

6 ud af 6 stjerner


Sarah :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar