torsdag den 2. februar 2012

I'm a viking

I'm a viking

Dagen startede sjovt nok med at jeg slog øjnene op, og sagde til mig selv. "Det er minus 11 grader, du har godt nok ikke lyst til at skulle forlade den varme seng, men tag dig dog sammen kvinde! Du er stærk, du skal nok klare det, DU ER EN VIKING!" Fik taget afsted uden morgenmad, havde kvalme og bestemte mig for at faste fra morgenstunden. (indtil frokost)
Da jeg så åbnede døren ramte det mig pludseligt. - Det er jo koldt, meget koldt!. I det øjeblik fortrød jeg at jeg havde svigtet min seng, og havde efterladt den tom og alene. Cyklede til skole og var sekunder fra at få en andengrad forfrysning (er der overhoved noget der hedder det?) Havde først fysik, derefter engelsk og dansk til sidst, helledusse da jeg er glad for, at det er fredag i morgen. Jeg trænger helt ærligt til at komme væk fra skolen, har alle mest lyst til bare at gå i vinter-hi og bare vente med at komme op til sommer. kørte hjem og tog til frisøren. Hvorefter jeg gik død og faldt i søvn på sofaen. Vågnede op 3 timer efter og havde allermest bare lyst til at kunne sove til i morgen tidlig. Men min mave havde altså behov! altså jeg mener i forhold til mad. Nu sidder jeg så her og skriver om hvad jeg har oplevet. Og jeg viser jer at jeg er et levende eksempel på en helt almindelig ensartet-leverpostejs farvet- dansker.


Sarah :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar