mandag den 6. august 2012

Hvem Er Jeg?

Hvem Er Jeg? 

I går da jeg skulle sove blev jeg ærlig talt ret trist. Jeg kom til, at tænke på det at leve. Pludselig tog jeg mig selv i af spørge hvem jeg egentlig var. Jeg mener når man ser folk gå på dates og de spørger hinanden "Når hvem er du så". Ja så svarer de som regel et eller andet. Det var måske ikke noget af få tårer i øjnene af, men dét at jeg ikke engang ville kunne svare på hvem Sarah ér skræmte mig ærlig talt. 

Jeg ved ikke om det er en slags indentitets krise eller hvad det er, men jeg har ærlig talt svært ved at forklare hvem jeg i grunden er. Hvad jeg står for og hvordan jeg er som person. Jeg mener. Jeg er den person i verden som kender mig bedst, så jeg burde jo kunne svare på det simple spørgsmål. Når det så kommer til spørgsmålet om hvad jeg står for. Er jeg ligesom det forrige spørgsmål ikke i stand til at svare på det. Simpelhen fordi jeg føler at det jeg står for, bliver set og hørt af folk udefra, så mon andre mennesker vil kunne svare mig på hvad jeg stod for? 

Jeg kom til sidst til den simple konklusion, at jeg bare håber på, at når jeg er gammel og ikke har lang tid igen, er i stand til, at svare på spørgsmålet "Hvem er jeg?" 

Sarah :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar