onsdag den 8. august 2012

Bare At Mærke

Bare At Mærke




Godt, som det forrige indlæg hvor man kunne læse lidt om manglende svar på hvem jeg var som person, følte jeg at jeg ville smide et til oplæg op som også havde lidt tanke-guf. Da jeg forleden dag lå ude på min teresse på liggestol med dyne over og kiggede op i mod dem blå himmel. Indså jeg hvad jeg lavede lige netop i det sekund. Jeg måtte indse at jeg glemmer bare at mærke. Måske lyder det mærkeligt. Men jeg følte på dét tidspunkt at jeg bare havde brug for at mærke hvor godt jeg havde det med bare at ligge udenfor med dyne på, med høretelefoner i ørene og bare danne mine egne musikvideoer ved at kigge på skyerne. 

Musikvideoer? spørger i måske. Det skal jeg give jer et svar på.

Når jeg hører musik mens jeg bare sidder og slapper af, laver jeg tit mine egne musikvideoer til sangene og jeg forestiller mig hvordan jeg ville være i lige præcis den musikvideo. Jeg ved ikke engang om det kun er mig der gør det??? Håber dog at der også er andre som gør det. 

Men altså jeg kom i tanke om hvor få gange jeg stopper op og bare mærker, verden. Mærker hvordan det er at trække vejret, mærker hvordan det føles af have folk omkring en som jeg elsker og bare mærker hvordan det er, at få lov til, at leve. 

Sarah :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar