mandag den 6. august 2012

Hallo......Jeg Lever......

Hallo......Jeg Lever......

Godt så grunden til, at der er lidt stille for tiden på bloggen er for det første fordi jeg prøver af lave så mange ting som muligt før sommerferien er færdig, og jeg skal begynde på gymnasium. Den anden grund til, at der er død stille er fordi jeg har reddet mig en gang lungebetændelse eller jeg har først fået det konstateret det nu, har gået de sidste 6 uger og hostet. Pencillinen gør at jeg blive umenneskelig træt, så hele dagen går bare med at zappe TV og ligge i sengen og have ondt af mig selv. Anyway. Jeg ville bare lige vise et par livstegn. Så her er en af de ting jeg har lavet i dag, nemlig en tegning af et billede jeg tog, dengang jeg var i Berlin. 


+ I løbet af dagene blev mit kamera også sendt til reparation. Så billedene der bliver taget de næste par uger bliver med mit video kamera. 
+ De næste indlæg vil nok indeholde noget stof til eftertanke. Jeg tænker på mange ting lige i øjeblikket, så dem kommer i nok til at høre om. 
+ Jeg lover at smide et indlæg op af den galaxy trøje jeg lavede og de galaxy sko jeg lavede, så snart jeg får mit kamera tilbage!

Sarah :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar