lørdag den 18. august 2012

Farvel Og Tak

Farvel Og Tak 

Da jeg startede denne blog i december måned sidste år, var min tanke at have den for evigt. Efter jeg for knapt en uge siden startede på gymnasiet indså jeg, at jeg ikke kommer til at have tid og overskud til at skrive her på bloggen i mens jeg går i gymnasiet. Så nu er min plan at lave dette sidste indlæg. Bloggen bliver ikke slettet, den vil stadig være her, men jeg kommer ikke til at skrive på den i det næste lange stykke tid (3 år) Jeg kommer til at savne at skrive mine tanker osv. og dele dem med jer, men når jeg kommer hjem dødtræt hver dag har jeg knapt nok overskud til at skulle spise aftensmad. Jeg håber at i har nydt de indlæg der har været indtil videre. Og mon ikke at vi ses igen om nogle år! 

Sarah :* 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar