onsdag den 1. august 2012

Brok Indlæg #1


Brok Indlæg #1 
Postvæsenet 

Jeg beklager først og fremmest for ingen, absolut ingen indlæg den sidste uge! Sorry men der har simpelhen været så meget af tage sig af. 
Nu til mit indlæg som i dag kommer til, at være et slag brokke indlæg. Først vil jeg sige, at det altså mine personlige meninger som jeg nu vil tage i brug. Det betyder ikke, at jeg respekterer jeres mening ligeså meget som min egen. 

For et par dage siden skulle jeg sende 2 pakker til USA, til nogen jeg følger på youtube, bare for, at være en rar person. Jeg tog på posthuset hvor hende ved kassen sagde at den ene pakke ville komme til, at koste 405 kr! og den anden 123! Jeg var mildest talt ved at selvantænde !!!! 
Hvorfor skal det absolut koste så meget! Ja jeg ved godt at det skal med fly, og kørsel og der skal arbejdskraft til, men så kan det næsten ligeså godt betale sig, at jeg selv personligt tager til USA og aflevere pakkerne. Jeg synes bare, at det er forfærdeligt at det skal være så dyrt, at sende en pakke bare fordi at man prøver at være godsindet. 

Hvis jeg arbejdede for postvæsenet ville jeg tage 50 kr. for at sende pakker verden rundt, og lade resten af penge gå fra skatten
Jeg er generelt træt af at vi hele tiden skal betale for ting som er så sindsygt dyre. 

Dyrt mad 
Dyr benzin 
Dyre varer 
Dyre ting alle vegne! 

Stop nu med at kræve penge, dit dyre samfund!!! 

Sarah :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar