tirsdag den 13. marts 2012

Rejsefeber & og skulderklap til 9.a!

Rejsefeber & og skulderklap til 9.a! 

Egentligt et mærkeligt ord... Om 13 dage rejser jeg med min skønne klasse til Berlin på skolerejse. Og gæt engang.... JEG GLÆDER MIG VIRKELIG MEGET!!! Jeg tænker ikke på andet lige i øjeblikket end om at pakke og rejse, shoppe og hygge. Det er sjovt som tiden går (lyder ærlig talt lidt gammel), da jeg startede i 9. klasse gik det hele så langsomt og jeg følte at der var hundrede år, til skolerejsen (hvilket der også var...) Lige pludseligt så står du altså og skal bestille valuta og finde ud af hvad du skal pakke osv. Fik igår mine Euro og pludselig virkede rejsen til Berlin, altså meget tæt på. 

Indser først nu da jeg snart skal på gymnasium, at de mennesker jeg har gået sammen med i 10 år er nogle jeg faktisk elsker. Det er nogle mennesker som jeg ikke kan forestille mig uden. Det er en klasse som jeg kender ud og ind, på godt og ondt <3 




Sarah :*



Ingen kommentarer:

Send en kommentar