lørdag den 24. marts 2012

Galla & Berlin

Galla & Berlin 

- Vågnede op med en dårlig smag i munden og ondt i halsen for at havet sunget højt til musikken! 

Igår var jeg til gallafest på min skole og det var virkelig hyggeligt! Vi fik noget god mad og hørte en masse fed musik. Kl. 22 tog vi til after-party, hvor jeg skal love for at folk fik hældt noget indenbords. Ja der var en masse alkohol i omløb. Det er utroligt at se hvad for nogen der snakker sammen når de har drukket og hvordan de forskellige folk reagere på alkohol. 
Kom hjem halv 3 i nat, så dagen er bare blevet sat af til at putte i sengen og hælde en masse vand indebords.
På mandag går turen til Berlin og jeg glæder mig mega meget. Jeg er sikker på at det bliver en fed tur og det bliver ærlig talt også sjov at se dem fra ens klasse som i går var totalt stive

Sarah :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar