tirsdag den 17. april 2012

Dagens Lektion

Dagens Lektion 

Jeg har i dag fået bekræftet min teori om venner. 

1. Nogen venner vil gøre alt for dig og nogen vil du gøre alt for. 
2. Nogen venner er kommet for engang at forsvinde.

 Lige i øjeblikket tænker jeg meget på, hvem jeg egentlig vil gå gennem ild og vand for og om der overhovedet er nogen ægte venner i verden, som vil gå gennem ild og vand for mig. Jeg har fået bekræftet at jeg har nogle venner, som jeg længe har holdt af, som nu bare viser sig som nogle spydige mennesker der bare venter på at finde et smuthul til at gøre mig ondt. 
Her i verden tror jeg generelt bare, at man bliver nød til, at kunne klare sig selv. Man er nød til at stå stærk og være sig selv tro, hvis man skal have nogen chance, for at overleve venne-fælden. 

Sarah :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar