torsdag den 15. december 2011

I medgang og modgang


I medgang og modgang <3
Venner er vigtige, venner er skrøbelige, venner er fantastiske, venner er der når du har brug dem. Venner bliver en del af dig og de har for alt i verden en plads i dit hjerte.

Jeg er så heldig at have de mest fantastiske venner i verden. De er der altid for mig, de støtter mig i alt. De er alle sammen nogle jeg ved at jeg kan snakke om alt og intet med. De er en vigtig del af mig, og jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre uden dem! Jeg har idag fået bekræftet hvor vigtigt det er at holde fast i dem man elsker og dem man holder af, nemlig sine venner. For de giver dig ikke kæreste sorger, de hjælper dig tvært i mod hvis du har en <3
Mine venner er valgt med omhu, det er ikke bare nogle falske venner jeg har, bare for at have nogle. Nej tvært imod jeg har valgt dem fordi at de rammer mig i hjertet, fordi at jeg har det så godt når jeg er sammen med dem, og når jeg ikke er sammen med dem. Så pas godt på dine venner, for en dag er vi her ikke mere og så er det for sent at fortryde et venskab.

Tag f.eks. Signe <3 Du er en fantastisk veninde <3 du er simpelhen ikke til at erstatte, så enkelt er det ! :*

Sarah :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar